Information vedr. leje/Miete 

oversigt:

 

BL16

 

Kalender BL16

 

Indretning

 

Info leje/Miete

 

Tilbud

 

Kontakt

 

 

Privat sommerhusudlejning: Blåvandvej 16, Blåvand

 

 

Hvordan booker jeg huset/

Wie könne ich das Haus buchen?

 

Til kontakt send en mail (husk egen mail adr.) 

Schreiben Sie bitte Ihre E-mail Adresse

 

 

Hvornår skal lejen betales/

Wenn müssen Sie Bezahlen?

 

Lejen betales over 2 rater. Første rate på 30% skal betales indenfor 10 dage efter reservationen, mens anden rate + depositum på 1100 kr. forfalder ca. 30 dage før opholdets start.
Depositummet dækker strøm, vand.
Ankomst kl. 16  og afrejsetidspunkt kl 10.

 

Die Meite Wird in 2 Rate bezahlt.

Die erste Rate auf 30% wird fällig 10 tage nach der Reservation. Die zweite Rate wird fällig 30 tages vor dem Beginn des Aufenthalts Zuzüglich der Miete erheben wir ein Depositum vor 150 Euro per Woche

Anreisetag spätestens von 16.oo Uhr und abreisezeitpunkt Samstagvormittag bis spätestens 10.00 Uhr.

 

Kan jeg afbestille huset .

Kann man dass Haus abbestellen wen Mann verhindert wird?

 

Hvis jeg bliver forhindret?
Kan huset lejes ud til anden side, får du hele beløbet retur. I modsat fald mister du det indbetalte.

 

Ist es möchlich das Haus zum andern vermieten, bezahlen wir alles zurück.
Gegensatz ist.das bezahlt verlist.


Hvordan klares det praktiske med nøglen?

Schlüsselabholung und verbrauchs abrechnung

 

Ca. en uge før opholdets start får du tilsendt kørselsvejledning, elaflæsningsskema og nøgle. Efter opholdet skal du sende nøgle retur sammen med aflæsningsskemaet, hvorefter forbruget vil blive opgjort og forbruget modregnet i depositum og rest beløb vil blive overført til din konto, efter ca. 8 dage.


Ca 1 Wochen vor dem Beginn des Aufenthalts erhalten Sie eine Schlüssel beim Post.Nachfahren dem Haus ab.senden Sie den Schlüssel und verbruchszahler. Der mieter hat bei Ankunft und Abreise die verbrauchszahler abzulesen.Nach 8 tage bekommt man das Depositum minus verbraucher zurück entweder per check oder Überweisung.

 

Hvordan klares slutrengøringen ?

Wie funktioniert die Endreinigung?

 

Huset skal forlades i rengjort stand.
Gulve være støvsuget og vasket!
Køkkenet, Badeværelse og poolrum rengjort!
Opvaskemaskine og affaldsposer tømte! 
Der forefindes støvsuger, kost spand og gulvklude i huset. Rengøringsmidler skal i selv sørge for.
Alternativt kan der bestilles rengøring før ankomst til huset.(pris kr. 1000)

 

Das Haus ist sauber zu verlassen.
Das bedeutet unter anderen:
den Fussboden fegen und waschen
Küche, Badenzimmer und pool-Raum Sauber machen
die Abfalleimer leeren.
Staubsauger,Besen,Eimer und Feudel sind im Haus vorhanden.Reinigungsmittel muss man selbst beisteuern.
Alternativ kann man eine Reinigung bestellen.(Kosten: 135 euro)

 

Hvor mange må der være i huset?

Wie viele benutzer dürfen ins Haus?

 

Huset er beregnet til max. 6 personer. Dvs. at der er soveplads, spiseplads og service til 6 personer.

Medbring selv:
Sengetøj til barnesengen, sengelinned, håndklæder, rengøringsmiddel, viskestykker, karklude, gulvklude, toiletpapir m.m.

 

Das Haus ist für max 6 Personen gedacht. Das bedeutet das 6 Schlafplätze 6 Essplätze und Service für 6 Personen vorhanden sind.

 

Må der medbringes hund?   Ja

Ist haustiere erlaubt ?        Ja